Webshop
Close Menu
Hét kleurrijke Nederlandse merk voor vrouwen.
Colour up your life!
Organic
GB
( 0 items - € 0,00 )
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in uw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.

Retourbeleid

Retourbeleid Lien & Giel:

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over je aankoop. Indien je niet tevreden bent over je aankoop, mag je – mits het artikel ongedragen én voorzien is van het originele Lien & Giel label - binnen twee weken retourneren, dit geldt ook voor sale items. Je ontvangt dan je aankoopbedrag, exclusief eventueel gemaakte verzendkosten retour. Het is niet mogelijk om het artikel te retourneren in een van onze eigen Lien & Giel filialen. Indien je een artikel wilt ruilen, kun je de verkeerde maat of kleur van je bestelling  retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Retourneren op eigen kosten

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

•Meld je retour aan via info@lienengiel.nl, stuur in deze mail duidelijk wat je terugstuurt en wat de reden is voor het retour.

•Stop het artikel voorzien van het originele Lien & Giel label, netjes terug in het originele doorzichtige zakje. Let op: dit is alleen het plastic zakje om het artikel. Waar je dit artikel verder in retourneert, is jouw eigen keuze. Dat mag in de oorspronkelijke verpakking, maar dit mag ook in een andere verpakking.

♥ Zodra we het retourpakket hebben ontvangen, ontvang je hierover per email een bevestiging en zullen we de retour controleren en verwerken. Je aankoopbedrag wordt in principe binnen 5 werkdagen overgemaakt op dezelfde manier als je hebt betaald.    
 

♥ Retouradres 

Lien & Giel

Tav WEBSHOP

Prinsenstraat 11

1015 DA AMSTERDAM

 

♥ Mijn retour is nog niet terugbetaald?

We betalen retourbedragen in principe binnen 5 werkdagen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met creditcard, dan wordt het bedrag ook teruggestort op je creditcard en zie je dit aan het eind van de maand op je creditcardafschrift terug. Het kan zijn dat door omstandigheden het iets langer duurt. Bij vragen kun je een mail sturen naar de klantenservice via info@lienengiel.nl.

 

♥ Productiefout, klacht of verkeerd geleverd artikel

We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan zijn dat je een artikel ontvangt met een productiefout of eventueel een verkeerd item. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen.

 ♥ Heb je overige vragen over het ruilen of retourneren van je bestelling? Stuur ons gerust een mail naar info@lienengiel.nl.